Connie er navnet, og dette er en blogg kun for trykk og foto. Vi får utdelt oppgaver på skolen og skal ta bilder og oppdatere bloggen utifra dem. Yey, dette skal bli den fresheste bloggen av alle...

mandag 27. september 2010

UKE 36 Dybdeskarphet

















Disse bildene viser begge lav dybdeskarphet, og for å gjøre det enda tydeligere har jeg forsterket kontrasten. Blomstene kommer også mye bedre frem. Bildene er helt like, men på det øverste har jeg gjort fargene svakere og det nederste har jeg gjort dem sterkere.Jeg har brukt høyt blendertall for å få lav dybdeskarphet.

1 kommentar:

  1. hallo Connie.
    To nydelige bilder, men jeg lurer på om du virkelig har benyttet høyt blendertall i dette bildet ditt? Se på oppgaven din om dybdeskarphet og bledertall. Nå venter vi spendt på bilde med stor dybdeskarphet. Stå på, knips i vei med de andre temaer som du har fått i oppgave.

    SvarSlett